Візитна картка





















САМІНІНА  ОЛЕНА  ВІКТОРІВНА
02.02.1971 р.   
Загальні відомості
         про себе:
  •  Вища освіта (ХДПІ, 1993р.);
  •    Вчителем працюю з1992 року;
  •    За фахом – вчитель російської мови і  літератури;
  •    Курси підвищення кваліфікації пройшла у 2012 році;
  •  Вища кваліфікаційна категорія;
  •    Звання « Учитель - методист»;
  •    Керівник МО вчителів світової літератури; літературного гуртка "Сузір'я";
  •    Працюю над проблемним питанням   « Формування культурологічних компетентностей  учнів на  уроках світової літератури »


                            
МОЇ  ДОСЯГНЕННЯ:
Нагороджена Грамотою   управління освіти Херсонської міської ради за багаторічну плідну працю,досягнуті успіхи у справі навчання та виховання підростаючого  покоління(2010р.). Нагороджена Дипломом  в міжнародному конкурсі «Наші герої та наші перемоги»(2011р.),сертифікатом  «Intel. Навчання для майбутнього», Подякою  від жіночого клубу «Ініціатива» за вагомий внесок у навчанні та вихованні підростаючого покоління.














  
Життєве кредо::

     Я – вчитель.
      Я свідомо прийняла рішення бути вчителем. І я свідомо хочу бути вчителем, який любить, але мудрий в своїй любові, який спонукає вихованців вивчати те, що їм слід вивчати, який підбадьорює дитину в момент помилки, який підтримує лад і порядок у дитячому колективі, дозволяючи кожній дитині йти власним шляхом саморозвитку.

Переступаючи поріг школи, я усвідомлюю, що приходжу до учнів для того, щоб розпізнати у кожній дитині людську особистість. Адже учень – це не чаша, яку треба наповнити, а паросток, який треба виростити стійким, міцним, життєздатним. Я щаслива щодня відчувати нагальну потребу своєї праці.

      Мій обов’язок – дарувати дітям радість пізнання, вести їх стежинами творчості і допитливості, вчити не зупинятися на досягнутому, а йти вперед і творити. Мій обов’язок прийняти кожного учня таким, який він є, а не яким би я хотів його бачити, допомогти кожній дитині досягти максимуму її потенційних можливостей. Мій обов’язок—сприяти розвитку того доброго, що є мінімальним капіталом кожної без винятку людини.

     Я пишаюсь, що своїм учням надаю крила творчого злету і успіху у майбутніх звершеннях.

     Вважаю, що світова  література – це сходинка до пізнання духовної скарбниці людства. На уроках  літератури я привчаю дітей не тільки насолоджуватись книгою, думати, розмірковувати над нею, знаходити у ній близьке своїм думкам і почуттям, а й бачити в книзі як зовнішній, змістовий її аспект, так і таємний зміст , тобто підтекст твору, усю глибину задуму письменника . 

     У моєму розумінні урок – це віддзеркалення моєї майстерності як вчителя-словесника, в якому мої вихованці мають побачити всі грані художнього твору, який є складовою частиною людства. 

     Учитель – це скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує, тому на уроках необхідно розкривати глибини слова, насамперед навчати учнів мислити, висловлювати власні думки і їх відстоювати.


Не бойся выделяться из толпы,
Не стой пред ней с безудержною дрожью,
Сойди с прямой, проторенной тропы
Иди своим путём, по бездорожью.

И пусть нелёгок будет этот путь,
Зато он будет нов и интересен,
Постичь попробуй этой жизни суть
И мир тебе тогда не будет тесен.

Поймай попутный ветер в паруса
И смело отправляйся в путь-дорогу.
Не только в детстве встретишь чудеса,
Их и в обычной жизни очень много.

И пусть все крутят пальцем у виска,
Крича повсюду, что твой путь не годен,
Завидуют, в глазах у них тоска,
А ты гордись, что времени не моден.

Пускай они смеются над тобой,
И хоть насмешки эти будут злобны,
Не спорь, и пусть галдят наперебой,
На большее они, ведь, не способны.

Останься к этим людям слеп и глух,
Не трать эмоций в бесполезном споре,
Ведь у любого стада есть пастух,
Оно же не свободно, априори.

Свободен ТЫ, от догм и суеты,
Ты сам себе изгой и сам же гений.
На свете существуешь только ТЫ
И в этом нету никаких сомнений.

Не делай, ради Бога, так как все,
Будь Личностью, в своём лишь только роде,
Предстань в своей, особенной красе,
Не отдавая дань дурацкой моде.

И кто бы там чего не говорил,
Шагать, мол, надо только в ногу с веком,
Лишь тот, кто над толпою воспарил,
Достоин называться Человеком!



















Комментариев нет:

Отправить комментарий